Veel gestelde vragen

Verzending en bezorging

Wat is de levertijd van een product?
Wij streven naar een bezorging binnen 1 werkdag. Wanneer je op werkdagen voor 23:59 uur bestelt, dan zorgen wij dat het pakketje op de dag van de bestelling wordt overgedragen aan onze bezorgers. Zij verzorgen de verdere afhandeling van je bestelling. Natuurlijk kun je voor vragen bij ons terecht via klantenservice@horlogeloods.nl of telefonisch via 085 - 130 1872 (ma - vr | 10.00 - 17.00 uur).

Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Er gelden bij ons GEEN verzendkosten vanaf €50,-.

Wij leveren ook op zaterdag
PostNL heeft de service dat pakketten ook op zaterdag aangeboden worden.

Wat als ik niet thuis ben en het pakketje wordt bezorgd?
Indien je niet thuis bent wordt het de volgende dag opnieuw aangeboden. Indien je deze ook mist, dan kun je de bestelling nog 3 weken ophalen op het dichtsbijzijnde postkantoor.

Betalen

Hoe kan ik betalen op Horlogeloods.nl?

  • iDEAL
    Heb je toegang tot internetbankieren bij ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, ASN, Friesland Bank, Triodos, Van Landschot Bankiers of Fortis? Dan kun je zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL, de makkelijkste manier van betalen op internet.
  • Achteraf betalen via een digitale acceptgiro
    Je kunt bij Horlogeloods.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 225,- bij de eerste bestelling en tot € 300,- bij een tweede bestelling. Meer informatie en voorwaarden over achteraf betalen.
  • Creditcard (Mastercard en VISA)
    Op onze website kun je ook met je Nederlandse MasterCard en VISA kaart betalen. Dit gebeurt via een SSL-beveiligde server, die jouw creditcardgegevens versleuteld verstuurt.
  • Bancontact/Mister Cash
    Belgische klanten die bankieren bij Dexia, Fortis, ING, Fintro, KBC, CBC, Axa Bank en VDK Spaarbank kunnen via Bancontact/Mister Cash eenvoudig online betalingen verrichten.
  • Giropay
    Giropay is de meest gebruikte online betaalmethode in Duitsland en vergelijkbaar met iDEAL in Nederland. Giropay wordt in Duitsland ondersteund door de volgende banken; Sparkassen, Postbank, Volksbanken Raiffeisenbanken, MLP, Cronbank, Readybank, CVW Privatbank, PSD Bank.
     
  • Paypal
    PayPal is een van de best beveiligde online betalingsplatforms ter wereld. Jouw financiële gegevens worden veilig en versleuteld opgeslagen. Als je kiest voor een betaling via PayPal kun je, mocht dit nodig zijn, gebruik maken van ‘aankoopbescherming’. Dit houdt in dat als je een fysiek of tastbaar product online aanschaft en je het gevoel hebt dat de producten niet echt zijn of de bestelling niet klopt, dan vergoed PayPal het bedrag volledig.

  • Vooruitbetaling
    Wanneer het geld voor 23:59 uur op onze rekening staat, dan wordt het pakket dezelfde dag nog verzonden.

  • Capayable – Betaal in 3 termijnen (0% rente)
    Bij Horlogeloods.nl kun je eenvoudig gespreid betalen. Je betaalt 1/3 van je totale aankoopbedrag op het moment dat je bestelt via de website. Dit bedrag betaal je direct met iDeal. Het tweede termijnbedrag (wederom 1/3) betaal je uiterlijk 30 dagen later. Het derde termijnbedrag betaal je uiterlijk na 60 dagen. Heel simpel, zonder bijkomende kosten. Betalen in termijnen kan vanaf € 100,- tot maximaal € 3000,-. Hoe In3 werkt, lees je op deze pagina.

    Uw bestelling

    Ontvang ik een orderbevestiging bij een bestelling?
    Na je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact met ons op.

    Kan ik een order annuleren?
    Wil je een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op. Je kunt ons bereiken op nummer 085 - 130 1872. Is je order reeds onderweg? Dan kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kostenloos. Heb je een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor eigen rekening.

    Waterdichtheid van horloges

    Wat betekent ATM, Bar en meters voor waterdichtheid?
    De waterdichtheid van een horloge hangt af van de constructie van de kast. Niet alle waterdichte horloges zijn onder alle omstandigheden bestand tegen water. Fabrikanten kennen hiervoor verschillende aanduidingen, in verschillende categorieën. Deze aanduidingen bevinden zich op het horloge (achterdeksel of wijzerplaat), en worden uitgedrukt in waterdruk (ATM, Bar of Meters) die als testnorm wordt genomen bij kamertemperatuur.

    In het gebruik kunnen deze normen als volgt worden gehanteerd:

    • 3 ATM / 3 Bar / 30 meter: bestand tegen regen en spatwater
    • 5 ATM / 5 Bar / 50 meter: bestand tegen douchen of zwemmen, mits geen grote temperatuursverschillen optreden! Advies: beter niet omhouden bij zwemmen, omdat temperatuursverschillen toch lekkage kunnen veroorzaken.
    • 10 ATM / 10 Bar / 100 meter: geschikt voor meeste vormen van watersport zoals zwemmen, surfen, zeilen of snorkelen in ondiep water, dus niet voor torenspringen of duiken met perslucht. Advies: toch voorzichtig zijn met grote temperatuursverschillen.
    • 20 ATM / 20 Bar / 200 meter (of meer): geschikt voor alle vormen van watersporten en duiken.

    Contact

    Op welke manieren kan ik contact opnemen met Horlogeloods.nl?
    Per e-mail: klantenservice@horlogeloods.nl
    Per telefoon: 085 - 130 1872 (maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur)

    Suggesties en klachten

    Heb je een suggestie?
    Heb je een suggestie hoe we je beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten. We verbeteren onze dienstverlening graag en stellen je reactie daarom zeer op prijs.

    Heb je een klacht?

    Bij Horlogeloods.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. Je kunt de klacht richten aan de afdeling klantenservice. Je krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over jouw klacht. Ben je niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kun je de klacht richten aan de Manager Klantenservice. Dit kan uitsluitend schriftelijk:

    Horlogeloods.nl
    T.a.v. Manager Klantenservice
    Landstraat 25
    9934 BG  Delfzijl

    Ook dan krijg je binnen 1 week uitsluitsel over de klacht. Mocht ook deze reactie niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je de klacht voorleggen aan de geschillencommisie Thuiswinkel waarbij we zijn aangesloten.

    Ruilen en retourneren

    Kan ik een product ruilen/retourneren?
    Als je bij het uitpakken van de bestelling merkt dat er iets kapot is, geen nood, ook dan staan wij voor je klaar. Het pakketje kun je gefrankeerd, in een stevige verpakking, terugsturen naar:

    Horlogeloods.nl
    T.a.v. Afdeling retouren
    Landstraat 25
    9934 BG  Delfzijl

    Ongedragen horloges kunnen binnen 30 dagen retour worden gestuurd, hierbij zijn de verzendkosten voor eigen rekening.

    Het betaalde bedrag wordt op de dag dat wij het pakketje terug krijgen, teruggestort op je rekening. Mocht het verschuldigde bedrag na 1 week NIET op je rekening staan neem dan contact op met de klantenservice via 085 - 130 1872.

    Veiligheid en privacy

    Hebben jullie een privacy statement?
    Ja! Lees hier onze privacy statement.

    Is het online betalen wel veilig?
    Ja, zeer zeker. We maken gebruik van een SSL-beveiligde server, die je gegevens versleuteld verstuurt. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het "slotje" in de onderste statusbalk van de browser.

    Waar kan ik de algemene voorwaarden bekijken?
    Lees onze algemene voorwaarden hier.

    Gratis verzenden boven €50 in NL. en BE.

    Button Top

    Ontvang 5% korting