Veel gestelde vragen

Verzending en bezorging

Wat is de levertijd van een product?
Wij streven naar een bezorging binnen 1 werkdag. Wanneer u op werkdagen voor 17:00 uur bestelt, dan zorgen wij dat uw pakketje op de dag van de bestelling wordt overgedragen aan onze bezorgers. Zij verzorgen de verdere afhandeling van uw bestelling. Natuurlijk kunt u voor vragen bij ons terecht via klantenservice@horlogeloods.nl of telefonisch via 038 - 73 70 020 (ma - vr | 10.00 - 17.00 uur).

Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Aankoopbedrag tot €50,- = €3,95 verzendkosten
Aankoopbedrag €50,- en hoger = GRATIS verzending

Wij leveren ook op zaterdag
PostNL heeft de service dat pakketten ook op zaterdag aangeboden worden.

Wat als ik niet thuis ben en het pakketje wordt bezorgd?
Indien u niet thuis bent wordt het de volgende dag opnieuw aangeboden. Indien u deze ook mist, dan kunt u uw bestelling nog 3 weken ophalen op het postkantoor.

Betalen

Hoe kan ik betalen op Horlogeloods.nl?

  • iDEAL
    Heeft u toegang tot internetbankieren bij ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, ASN, Friesland Bank, Triodos, Van Landschot Bankiers of Fortis? Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL, de makkelijkste manier van betalen op internet.
  • Achteraf betalen via een digitale acceptgiro
    U kunt bij Horlogeloods.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 225,- bij de eerste bestelling en tot € 300,- bij een tweede bestelling. Meer informatie en voorwaarden over achteraf betalen.
  • Creditcard (Mastercard en VISA)
    Op onze website kunt u ook met uw Nederlandse MasterCard en VISA kaart betalen. Dit gebeurt via een SSL-beveiligde server, die uw creditcardgegevens versleuteld verstuurt.
  • Bancontact/Mister Cash
    Belgische klanten die bankieren bij Dexia, Fortis, ING, Fintro, KBC, CBC, Axa Bank en VDK Spaarbank kunnen via Bancontact/Mister Cash eenvoudig online betalingen verrichten.
  • Giropay
    Giropay is de meest gebruikte online betaalmethode in Duitsland en vergelijkbaar met iDEAL in Nederland. Giropay wordt in Duitsland ondersteund door de volgende banken; Sparkassen, Postbank, Volksbanken Raiffeisenbanken, MLP, Cronbank, Readybank, CVW Privatbank, PSD Bank.
     
  • Paypal
    PayPal is een van de best beveiligde online betalingsplatforms ter wereld. Uw financiële gegevens worden veilig en versleuteld opgeslagen. Als u kiest voor een betaling via PayPal kunt u, mocht dit nodig zijn, gebruik maken van ‘aankoopbescherming’. Dit houdt in dat als u een fysiek of tastbaar product online aanschaft en u het gevoel heeft dat de producten niet echt zijn of de bestelling niet klopt, dan vergoed PayPal het bedrag volledig.

  • Vooruitbetaling
    Wannneer het geld voor 17:00 uur op onze rekening staat, dan wordt het pakket dezelfde dag nog verzonden.

    Uw bestelling

    Ontvang ik een orderbevestiging bij een bestelling?
    Na uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op.

    Kan ik een order annuleren?
    Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer 038 - 73 70 020. Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kostenloos. Heeft u een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor uw eigen rekening.

    Waterdichtheid van horloges

    Wat betekent ATM, Bar en meters voor waterdichtheid?
    De waterdichtheid van een horloge hangt af van de constructie van de kast. Niet alle waterdichte horloges zijn onder alle omstandigheden bestand tegen water. Fabrikanten kennen hiervoor verschillende aanduidingen, in verschillende categorieën. Deze aanduidingen bevinden zich op het horloge (achterdeksel of wijzerplaat), en worden uitgedrukt in waterdruk (ATM, Bar of Meters) die als testnorm wordt genomen bij kamertemperatuur.

    In het gebruik kunnen deze normen als volgt worden gehanteerd:

    • 3 ATM / 3 Bar / 30 meter: bestand tegen regen en spatwater
    • 5 ATM / 5 Bar / 50 meter: bestand tegen douchen of zwemmen, mits geen grote temperatuursverschillen optreden! Advies: beter niet omhouden bij zwemmen, omdat temperatuursverschillen toch lekkage kunnen veroorzaken.
    • 10 ATM / 10 Bar / 100 meter: geschikt voor meeste vormen van watersport zoals zwemmen, surfen, zeilen of snorkelen in ondiep water, dus niet voor torenspringen of duiken met perslucht. Advies: toch voorzichtig zijn met grote temperatuursverschillen.
    • 20 ATM / 20 Bar / 200 meter (of meer): geschikt voor alle vormen van watersporten en duiken.

    Contact

    Op welke manieren kan ik contact opnemen met Horlogeloods.nl?
    Per e-mail: klantenservice@horlogeloods.nl
    Per telefoon: 038 - 73 70 020 (maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur)

    Suggesties en klachten

    Heeft u een suggestie?
    Heeft u een suggestie hoe we u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten. We verbeteren onze dienstverlening graag en stellen uw reactie daarom zeer op prijs.

    Heeft u een klacht?

    Bij Horlogeloods.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. U krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht. Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan de Manager Klantenservice. Dit kan uitsluitend schriftelijk:

    Horlogeloods.nl
    T.a.v. Manager Klantenservice
    Industrieweg 3V
    8263 AA Kampen

    Ook dan krijg u binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht. Mocht ook deze reactie niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommisie Thuiswinkel waarbij we zijn aangesloten.

    Ruilen en retourneren

    Kan ik een product ruilen/retourneren?
    Als u bij het uitpakken van uw bestelling merkt dat er iets kapot is, geen nood, ook dan staan wij voor uw klaar. Het pakketje kunt u gefrankeerd, in een stevige verpakking, terugsturen naar:

    Horlogeloods.nl
    T.a.v. Afdeling retouren
    Industrieweg 3V
    8263 AA Kampen

    Ongedragen horloges kunnen binnen 30 dagen retour worden gestuurd, hierbij zijn de verzendkosten voor eigen rekening.

    Het betaalde bedrag wordt op de dag dat wij het pakketje terug krijgen, teruggestort op uw rekening. Mocht het verschuldigde bedrag na 1 week NIET op uw rekening staan neem dan contact op met de klantenservice via 038 - 73 70 020.

    Veiligheid en privacy

    Hebben jullie een privacy statement?
    Ja! Lees hier onze privacy statement.

    Is het online betalen wel veilig?
    Ja, zeer zeker. We maken gebruik van een SSL-beveiligde server, die uw gegevens versleuteld verstuurt. Om met SSL te betalen heb u geen speciale software nodig. U herkent een veilige SSL-verbinding aan het "slotje" in de onderste statusbalk van uw browser.

    Waar kan ik de algemene voorwaarden bekijken?
    Lees onze algemene voorwaarden hier.

    Gratis verzenden in NL. en BE.

    Button Top

    Ontvang 5% korting