In 2005 dachten Jordy en Ton Cobelens een kans te zien en deze hebben ze met beide handen aangegrepen met een groot succes tot gevolg! TW Steel was een feit en ze hebben nooit meer teruggekeken. Tot op de dag van vandaag is het merk een groot succes. Ze hebben in de begintijd vier hoogwaardige modellen ontwikkeld. Deze horloges waren opvallend, hadden een oversized design en dit alles tegen een betaalbare prijs. Vanaf het moment dat TW Steel in Nederland werd gelanceerd was het een succes.

De grote horloges vielen in de smaak en dat is eigenlijk altijd zo gebleven. Al snel kreeg de rest van de wereld te horen over het nieuwe merk en waren geïnteresseerd! Tegenwoordig kun je in meer dan 85 landen genieten van dit geweldige Nederlandse merk. De naam TW Steel staat voor ‘The Watch in Steel’ en het logo heeft een dubbele laag. De twee punten boven de naam staan voor de filosofie van het bedrijf namelijk modern design en geavanceerde technologie.

Maar zo blijkt schuilt er meer achter TW Steel, zo zijn ze fervent fan de F1, gek op muziek en hebben ze een aantal zeer gewaardeerde ambassadeurs in huis. Met namen als David Coulthard, Kelly Roland en Mick Doohan doe je wel iets goed! Mijn oog viel op een samenwerking tussen TW Steel en Stee Entertainment Group. Zij gaven in Miami onlangs op het Miami Winter Music Conference 2012 een knallend feest, On To The Future! Met de beste DJ’s van Nederland natuurlijk… Wij mogen met zijn allen trots zijn op dit merk.